الاثنين، 25 أغسطس، 2014

كركبة

Radwa
أنا كائن بائس.
Abdulrahman
اها
Radwa
بس مبسوط :))
Abdulrahman
ربنا يديم الإنبساط.
إنت بتاخدي ثواب على فكرة على إنبساطك لإنه بيبسط اللي حواليكي :D
Radwa
:D
الحمد لله

ـــــ

عارف كركبة الهدوم في الأوضة لما تدور على حاجة في الدولاب وتخرج كل كل حاجاتك وتكركب الأوضة..
لو خرجت عشر دقايق ورجعت تانية.. مش هاتشوف غير الكركبة!

أنا دلوقتي حالا قي الحالة دي..
امبارح كنت بدور على حاجة.. واتضايقت لما مالاقيتهاش!
والنهارده صاحية بصداع..

ـــــ

وأنا بعمل فنجان القهوة التاني.. أفتكرت "ده رضوى بتعمل حاجات أصعب من كده بكتيــــر"
اللي سمعتها الإسبوع اللي فات بابتسامة طيبة!

أنا دلوقتي مش فاكرة قوي هي ليه أصعب.. رغم إني مدركة صعوبتها..
ـــــ

أول مرة أعمل قايمة في ذهني بسلبيات وإيجابيات الوضع.. وايه ممكن أغيره علشان أبقى مرتاحة أكتر..
ـــــ
فاضل 45 يوم..
مش قلقانة..
لأ قلقانة شوية.. ومحتاجة أعمل قايمة بكل الحاجات اللي محتاجة تتعمل.. الورق والفيزا والكتب اللي تتقري والبرامج اللي انزلها على الجهاز..

فاضل 45 يوم..
ومش عارفة أنا قد التحدي ده ولا لأ

ليست هناك تعليقات: