الثلاثاء، 20 أغسطس، 2013

- You know I really need to have a child!

- Yaa You Do!


- I was considering adopting a child But the Egyptian law doesn't allow single woman to adopt







هناك 10 تعليقات:

Muhammad يقول...

خدوا الاغلبية فى المجلس وغيّروه :D

Radwa يقول...

الضمير ده مقصود بيه مين بالضبط؟!
O.o

سو وييرد يا مان

Muhammad يقول...

القانون يا عم اللى مش عاجبكم :D

Radwa يقول...

أنا بتكلم على "مش عاجب(كم)"

أنا غلبانة والله يا محمد
وبعدين برلمان ايه بس! بلا نيلة..

ـــــــ
جد بقي
بفكر اسيب شغلي في الجامعة وأشتفل في حضانة أو دار أيتام!

Muhammad يقول...

يا ستى كل الفكرة ان جملة "خدوا الاغلبية فى المجلس وغيروه" بقى الكل بيقولها لبعضه، فبزيط فى الزحمة انا كمان :)

جد بقى
شغلك فى الجامعة اللى هو ايه؟ وليكى طاقة للصبر على الشغلانات الصعبة دى؟

Radwa يقول...

معيدة يا سيدي.. بشرح فيزيا وعمل فيها ماجستير كمان قرب يخلص اهه!

ليا طاقة، مش عارف بس الوضع ده بقى مؤلم جدا كله على بعضه!

جارة القمر يقول...

كثيرة هي القوانين التي تهضم حق المرأة

Muhammad يقول...

فيزيا حتة واحدة! كلية ايه يا واد؟

يعنى رغبتك فى حضانة او دار ايتام متعلقة بالوضع! آى سى. يعنى نقدر نقول انسحاب - بمعنى تانى: رضوى هتدخل الدير :)

فكرى كويس!!!

Radwa يقول...

لا مش وضع البلد يا محمد!
وضعي أنا الشخصي :(


تقدر تقول كده اللي بنعيشه كأفراد شافت كل المصايب دي ف كام يوم بيخلينا نعيد النظر في أوضاعنا الشخصية..
مانا مش هاموت استاذة جامعة انا >:(

شيماء عبد المُنعِم يقول...

عَبقريّة :)