الأربعاء، 11 أبريل، 2012

:)

قبل أي حاجة، شكرا على الابتسامة و تورتة الشيكولاتة في حلم امبارح..
;)
صحيت م النوم بغني
...
فاكر جاليفر؟
النهارده افتكرت المشهد في القصة اللي كانت مقررة علينا ف المدرسة لما صحي لقى نفسه متكتف بخيوط رفيعة في بلد الأقزام، و عمالين يضربوه بسهام صغننة قوي!!

انا دلوقتي مش فاكرة ده كان في جاليفر و لا في الفيلم الأمريكاني اللي مش بحبه

انا بس ده اللي حسيته فجأة، تخيل نفسك ماشي منهك جدا من التعب و فجأة، أه و الله فجأة تلاقي فيه سهم صغير قوي في إيدك يااااااااااااه هو علشان كده إيدي كانت مخدله طول الوقت ده
أو مثلا تلاقي واحد مغروس في ركبتك
إنت عارف أنا أعز الركب قوي، هي دي اللي كنت بتسند عليها لما أقع في ماتش كورة في الشارع و برضه يدخل فيا الجون و أطلع البيت معيطة علشان اتجرحت..-

المهم بقى
فيه شوية سم صغننين اتسربوا جوايا
مش كتير قوي يعني
ادينا بنعمل الtransformation المناسب و هانشوف بقى أخرتها ايه
...

مبسوطة قوي بظهورك في الحلم أخيرا
كنت واحشني قوي يا راجل

بنتك
رضوى

ليست هناك تعليقات: