الجمعة، 16 يوليو، 2010

إلى ... مع حبي

مساءك بعطر الصندل
طبعا وحشتني,, فاكر النوتة بتاعتي اللي كان عليها دبدوب و انت كتبتلي على أول ورقة خضرا, اممم عموما لو مش فاكر انا فاكرة, النهارده و انا بكتب ف النوتة اللي كنت اشتريتها لنفسي اخدت بالي انها تشبهها كتير, برضه عليها دبدوب و برضه ورقها متقسم مجموعات و برضه فيها مجموعة ورق لونها اخضر, يمكن الفرق ان انا اللي بكتب لنفسي ف النوتة دي و يمكن كمان اني مش عندي نية أضيعها زي ما ضيعت التانية
ما تزعلش قوي كده لو كان الورق ضاع اللي كتبتهولي مش ممكن انساه,,
اه و الله فاكرة كل كلمة و كمان فاكرة ملمس الورقة و شكل التنيات اللي كان على طرفها تعرف ,, فاكره كمان لون القلم الحبر الأزرق على الخطوط الخضرا للصفحة
ايوه كنت كاتبلي

أخذتِ من القمر جماله
و من النجم سطوعه و لمعانه
و من قلبي أنا .. كل الحب
...
تعرف ,, وحشتني .. بجد

هناك تعليقان (2):

مروة يقول...

حلوة قوي يا رضوى
إحساسها صادق وحقيقي و...وجعني
تسلم إيديكي يا ست البنات

إبـراهيم ... معـايــا يقول...

:)