الاثنين، 6 أغسطس 2007

سراب






هافضل وراك يا سراب مهما هاتخدعني

أنا اللي مخدوع هنا و أنا الوحيد....معني


برضو سعات الفرح بيلف يجمعني


فاشتاق لكلمة صفا و ودن تسمعني





هناك 5 تعليقات:

فريدة... يقول...

الله يا أحمد
حقيقي الله


والله على اختياراتك يا جمبلة

الجحيم يقول...

اميره



الله


مفيش اجمل من الكلمه دى

زى ماقالت فريده



شاكر لكى

هدى يقول...

طيب انا عايزة ارد

بس مش عارفة اقول ايه

ممكن وانا كمان

حاسة اني كنت بدور على دا

دلوقتي


...

شكرا

اميرة يقول...

منورني كلكم

فريده الفنانة الجميلة


و محمد الانسان رقيق المشاعر(و الله ما عارفه انسان زيك يسمي نفسه الجحيم ليه )؟


و هدي منوراني يا هدي


طبعا احمد الحضري غني عن التعريف فعلا الله عليه

اسلام رفاعى يقول...

عذرا للتحليق خارج السرب
من اجل رفع الظلم عن المظلومين
ادعو كللمشاركة فى حملة رفع الظلم عن طلاب الاسكندرية المختطفين
التفاصيل بمدونتى